Vyberte si balíček kurzů, který řeší váš problém jako celek:

Balíčky kurzů jsou vytvořené pro řešení příznaků, které se často vyskytují společně. Vyberte si ten, který nejlépe odpovídá tomu, jak se cítíte, co prožíváte, co vás trápí. Získáte tak kompletní řešení, které vám umožní bez otálení začít s účinnou terapií vlastními silami.

Kurzy v balíčcích jsou navíc cenově výhodnější, ušetříte dalších 30 %.

Níže uvedený produkt obsahuje všechny nahrávky Štěstí naproti bez videolekcí, knih, pracovních listů a dalších materiálů.

AUDIONAHRÁVKY RELAXACÍ

Všechny relaxace Štěstí naproti

Seznam všech relaxací v balíčku

  • Jacobsonova progresivní svalová relaxace

  • Autogenní trénink

  • Mindfulness meditace

  • TYDEN 1 - STUPEN 1a - Jacobsonova progresivni svalova relaxace - s NEKOLIKA napinanimi

  • TYDEN 2-3 - STUPEN 1b - Jacobsonova progresivni svalova relaxace - s JEDNIM napinanim

  • TYDEN 4-5 - STUPEN 2 - Wolpeho zkracena progresivni svalova relaxace - BEZ napinani

  • TYDEN 6 - STUPEN 3a - Podminena relaxace DVE KOLA s Wolpeho zkracenou progresivni relaxaci

  • TYDEN 7 - STUPEN 3b - RANO - Podminena relaxace 1 KOLO s Wolpeho zkracenou progresivni relaxaci

  • TYDEN 7 - STUPEN 3b - VECER - Podminena relaxace 1 KOLO samotna

  • TYDEN 8 - STUPEN 4 - Diferencovana relaxace s podminenou - bez navodu

  • TYDEN 8 - STUPEN 4 - Diferencovana relaxace s podminenou - s navodem

  • Podmíněná relaxace DVOUkolová (bez návodu)

  • Podmíněná relaxace DVOUkolová (s návodem)

AUDIONAHRÁVKY RELAXACÍ

Všechny relaxace Štěstí naproti

Seznam všech relaxací v balíčku

  • Jacobsonova progresivní svalová relaxace
  • Autogenní trénink
  • Mindfulness meditace
  • TYDEN 1 - STUPEN 1a - Jacobsonova progresivni svalova relaxace - s NEKOLIKA napinanimi
  • TYDEN 2-3 - STUPEN 1b - Jacobsonova progresivni svalova relaxace - s JEDNIM napinanim
  • TYDEN 4-5 - STUPEN 2 - Wolpeho zkracena progresivni svalova relaxace - BEZ napinani
  • TYDEN 6 - STUPEN 3a - Podminena relaxace DVE KOLA s Wolpeho zkracenou progresivni relaxaci
  • TYDEN 7 - STUPEN 3b - RANO - Podminena relaxace 1 KOLO s Wolpeho zkracenou progresivni relaxaci
  • TYDEN 7 - STUPEN 3b - VECER - Podminena relaxace 1 KOLO samotna
  • TYDEN 8 - STUPEN 4 - Diferencovana relaxace s podminenou - bez navodu
  • TYDEN 8 - STUPEN 4 - Diferencovana relaxace s podminenou - s navodem
  • Podmíněná relaxace DVOUkolová (bez návodu)
  • Podmíněná relaxace DVOUkolová (s návodem)

Vaše cena: 499 Kč

Vyjděte štěstí naproti

AUDIONAHRÁVKY, KTERÉ PŘINÁŠEJÍ ÚLEVU

Hlasem řízené relaxace a meditace

V balíčku získáte kompletní nácvik rychlé aplikované relaxace (8 nahrávek) a audionahrávky tří nejzásadnějších řízených relaxací: Jacobsonovou progresivní svalovou relaxaci, Autogenní trénink, a jednu hlasem naváděnou Mindfulness meditaci. Všechny jsou zaměřené proti úzkostnému stavu, panické atace a depresivní náladě. Během poslechu dochází k cílenému ovlivnění center limbického systému, což z těchto relaxačních technik dělá neocenitelné pomocníky pro snižení tělesného i psychického napětí

Jacobsonova relaxace

Tato nahrávka hlasem řízené relaxace se důsledně drží zásad doporučených odborníky. Pravidelným cvičením Jacobsonovy relaxace dokážete úzkosti zmírnit nebo zcela odstranit. Mezi psychiatry i psychology panuje široká shoda v tom, že by měl tuto metodu vyzkoušet každý, kdo trpí úzkostmi nebo panickými atakami. Vynechat z denního režimu svalovou relaxaci je při úzkostech podobně nezodpovědné jako se přejídat a nehýbat se při zvýšeném riziku cukrovky. Kurz obsahuje videolekci, která podrobně vysvětluje, jak progresivní svalovou relaxaci provádět správně, tak aby opravdu splnila svůj účel a vy jste dosáhli hlubokého svalového uvolnění - nezbytné podmínky pro rozehnání úzkosti, která má svůj původ v limbickém systému.

Autogenní trénink

Autogenní trénink je relaxační psychoterapeutickou metodou, která se často využívá v institucích zaměřených na duševní zdraví. Principem této psychofyziolgicky determinované relaxace je sled několika opakujících se vizualizací různých tělesných pocitů, které díky probíhající autosugesci na bázi hypnózy navodí stav uvolnění organismu a mysli. Autogenní trénink je vhodný především k úlevě od úzkostí a psychosomatických potíží navozených stresem, ale také slouží jako pomocná metoda u neuróz či závislostí. Výborně se hodí pro navození zdravého spánku, proto doporučuji tuto nahrávku každému, komu se nedaří rychle usnout. Autogen je součástí balíčku i proto, že je vhodnou alternativou pro ty z vás, kterým by Jacobsonova relaxace nevyhovovala.

Mindfulness meditace

Mindfulness meditace, neboli meditace plné všímavosti, přináší úlevu od stresu, deprese i úzkostí, zlepšuje soustředění a paměť, zmírňuje impulzivní reakce, zklidňuje, podporuje asertivní komunikaci, navozuje pocit štěstí a uspokojení, a urychluje usínání. Má své kořeny v Buddhismu, ale její využívání pro úlevu od stresu a úzkostí zpopularizoval až profesor medicíny Jon Kabat-Zinn, když vyvinul metodiku MBSR, která zvyšuje efektivitu kognitivně behaviorální terapie. Naučíte se neanalyzovat, nerozebírat, plně si uvědomovat vjemy přítomného okamžiku, všímat si všeho, co se děje ve vnějším i vnitřním světě. Ovládnete umění sledovat veškeré dění neemocionálně, bez potřeby probíhající události jakkoli aktivně ovlivňovat. Úzkost se vám potom vyhne obloukem.

ÚČINNĚ BOJOVAT MŮŽETE JIŽ DNES

Problémy, při kterých nahrávky pomáhají

Úzkost a fóbie

Panická ataka

Deprese

Stres

Vyhoření

Co říkají ti, kteří nahrávky využívají

"Když jsem s Jacobsonem začínal, říkal jsem si, co je to za blbost, napínat svaly a čekat, že se díky tomu uvolním... Dneska nedám na Jacobsona dopustit. Ze všeho, co jsem zkoušel (a že toho nebylo málo), jde o jedinou relaxaci, která při úzkostech opravdu zabírá. Co mě ale fakt dostalo je to, že funguje i na psychosomatické potíže, které mě trápily posledních 10 let. Mám radost i z toho, že si tuhle relaxaci pochvaluje má žena, která po třech operacích páteře trpí úpornými chronickými bolestmi. Jsem racionálně zaměřený chlap, nemám důvěru k různým "guru" technikám, ale nahrávku Jacobsona doporučuju. Díky!"
Martin L.Úzkosti a psychosomatika
"Autogenní trénink jsem si oblíbila hned po prvním poslechu. Byl to pro mě dost neobvyklý zážitek. Jako kdybych se na konci probrala do lepšího a klidnějšího světa. Používám ho pro zklidnění přes den, ale objevila jsem ještě další využití. Poslední dva roky jsem trpěla nespavostí, často jsem dlouho nemohla usnout ze strachu, že mě v noci přepadne ataka. Asi neznám nic horšího, než se dvě hodiny převalovat a doufat, že se vyspím aspoň tak, abych neusínala v práci. Autogenní trénink funguje jako skvělá ukolébavka, usínám při něm během pár minut. Máte příjemný hlas."
Katka R.Panické ataky, úzkosti
"V minulosti jsem zkoušela meditovat už mockrát, ale odrazovaly mě myšlenky, kterých jsem se nedokázala zbavit. Čím víc jsem tlačila na pilu, tím méně jsem se soustředila, po pár minutách jsem byla jako na jehlách. Myslela jsem si, že je to prostě nad mé síly. S vaším návodem jsem konečně pochopila, v čem je ten "vtip" - jak se naladit a dosáhnout stavu, který jsem dosud nepoznala. Medituji už přes měsíc pravidelně, ale využívám mindfulness nahrávku kdykoli to na mě jde. Stačí pár minut a je mi líp. Nikdy bych nečekala, že zrovna já se budu těšit na další meditaci :))"
Pavla S.Deprese

Jak vám audionahrávky pomohou?

Žádné čarodějnictví, ani bludy vycucané z prstu.

Účinnost

Získáte tři nejúčinnější techniky relaxace, cílené specificky proti úzkosti, panickým atakám a depresi.

Odbornost

Jako lékař a terapeut čerpám výhradně z odborné literatury a vědeckých studií, nejde o výmysly.

Navádění hlasem

Hlas na nahrávce vás povede ve správném tempu, uslyšíte pokyny, co konkrétně dělat, usměrní váš přístup.

Svalové uvolnění

Dosáhnete hluboké svalové relaxace, která neomylně vede ke zmírnění či úplnému odstranění úzkosti.

Psychické zklidnění

Hlas a podkresová hudba uklidňují, uleví se vám od obav a strachů, sníží se počet negativních myšlenek.

Kvalitnější spánek

Vybrané relaxace se výborně hodí i pro navození zdravého spánku, zrychlují proces usínání.

Vaše cena: 499 Kč

Vyjděte štěstí naproti

Trápí vás kombinace potíží?

Úzkosti? Paniky?  Fobie?  Vyhýbavé chování?  Psychosomatika?

Stres, napětí, úzkosti a deprese někdy doprovází panické ataky nebo fobie s vyhýbavým chováním. V takovém případě je důležité řešit vaše potíže jako celek rovnou na několika úrovních. Získáte tak kompletní řešení, které vám umožní bez otálení začít s účinnou terapií vlastními silami.

Kurzy v balíčcích jsou navíc cenově výhodnější, ušetříte dalších 30 %.

EKNIHA ZDARMA

Zbořte své bariéry a bloky

Tím prvním nejdůležitějším krokem v boji proti úzkostem, panickým atakám i depresi je vaše rozhodnutí nenechat se porazit. V takovém rozhodnutí mohou bránit některá hluboce zakořeněná přesvědčení, neužitečné postoje, a různé těžko uchopitelné obavy a strachy. Přečtení knihy vám pomůže takové bariéry a bloky překonat.

Více informací o knize ZDE

Nikoho zbytečně neobtěžuji. Zásady zpracování osobních údajů